Olika människor

Det finns olika människor alla är olika men alla blir inte accepterade av alla. Vissa tycker inte om annorlunda människor. 
Frågan är, vilken tjej skulle vilja ha en kille som ser så här...??????

(null)
(null)
Det är en fråga jag skulle vilja ha svar på. 
Men jag kan svara på sen frågan själv. 
Tjejer är inte intresserad av annorlunda killar dom vill bara ha sådana här..!!!!!

Såna här killar kan aldrig vara bra, ha sällan något att tänka med



1 Elisabeth:

skriven

Min fråga är: Varför skulle en tjej inte vilja det? För mig är det hur mannen är som person. Inte hur han ser ut.
Ha en fin dag!

Svar: Håller med dig att insidan är viktigast. Men jag har försökt hitta någon i många år men när dom ser hur jag ser ut så är dom inte intresserade men någon stans finns det säkert någon
Björn Claesson

2 Nilla:

skriven

Tycker verkligen att det är insidan som är det viktigaste. Ha en fin dag :)

3 Viktor Högnäs:

skriven

Insidan räknas alltid för mig i första hand! Man vill ju vara med någon som är omtänksam och lojal! :) Man ska accepteras för hur man är, oavsett!

4 Harriet:

skriven

Tycket att insidan verkligen är det viktigaste.

Kommentera här: